מנעולן בבאר יעקב 24 שעות

מנעולן בבאר יעקב 24 שעות ביממה. ניתן ליצור איתנו קשר מנעולנים מקצוענים ואדיבים בשרות 24/6.

מחפשים מנעולן בבאר יעקב? הגעתם למקום המושלם והמקצועי למתן שירותי מנעולנות בבאר יעקב והסביבה. חברת יוסי מנעולנים מספקת שירותי פריצה והתקנת מנעולים בבאר יעקב והסביבה. אנו מתמחים בתחום המנעולנות ומספקים שירותי מנעולנות לכל סוגי הדלתות. 24 שעות ביממה . מנעולן בבאר יעקב 24 שעות. שירותי פריצה.תיקון דלתות והחלפת מנעולים 24 שעות בבאר יעקב והסביבה.

החלפת מנעולים בבאר יעקב

החלפת מנעולים לבית ולמשרד.התקנת צלינדרים באיכות גבוהה ממיטב היצרנים .מנעול שיחזיק לאורך שנים ארוכות..צלינדר איכותי הקשה לפריצה.כולל מנעול כספת.

צוות מקצועי

מנעולן 24 שעות  מונה צוות  מקצועי של מנעולנים שיתן לכם מענה מהיר תוך זמן קצר .צוות מיומן ובקיא בפרית דלתות ורכבים.

מנעולן נותן שירותי פריצת דלדות והתקנת מנעולים

פריצת דלתות בבאר יעקב

פריצת כל סוגי הדלתות,פלדלת ,רב בריח.פריצה מקצועית בלי שום הרס מיותר.פריצת דלתות  בזמן קצר ובאופן מדוייק.התקשרו עכשיו לקבלת פרטים.

שירות 24 שעות

אנו יודעים כי שירות המנעולונות הינו רגיש ביותר עבור הלקוח.תקלות לא מזמנות את השעה לכן השירות שלנו 24 שעות כדי שתקבלו מענה אופטימלי בכל שעות היממה.

פריצת רכב בבאר יעקב

המפתחות נשכו בסוויץ והרכב נעול.אבדתם את  צרור המפתחות.אנו נדאג לפרוץ לרכב את הרכב ללא שום נזק מיותר.במידת הצורך גם להחליף ולשחזר מפתח.

פריצת כספות בבאר יעקב

פריצת כספות ביתיות ומוסדיות.ידוע שפריצת כספת דורשת מומחיות ונסיון רב.תנו למקצוענים לבצע בעבורכם את פריצת הכספת מבלי לפגוע בתקודה בעתיד.

תנו למקצוענים לטפל בדברים החשובים לכם

שביעות רצון לקוחותינו
5/5

אילו שירותי מנעולנות בבאר יעקב אנו מספקים ?

1. החלפת צילינדרים בבאר יעקב– כאשר אתם נכנסים לדירה חדשה, לעסק או למשרד בעיר תלאביב רצוי ואף חובה להחליף צילינדר לדלת הכניסה ולשאר דלתות המקום על ידי מנעולן מורשה בבאר יעקב וזאת על מנת שנסלק את הספק שאולי המפתח שלנו נמצא בידיים הלא נכונות וזאת הסיבה העיקרית שאנו חייבים להחליף את הצילינדר לחדש.

2. התקנת מנעול כספת עליון – התקנת מנעול כספת עליון מגבירה את ההגנה על דלת הכניסה ומהווה קושי נוסף לפורץ כי זה יקשה עליו לפרוץ את שני המנעולים גם את המנעול התחתון שזו משימה קשה בפני עצמה ועכשיו עליו גם לפרוץ את המנעול הכספת עליון לרוב הפורצים יחפשו "טרף קל" יותר.לכן,ההמלצה שלנו כמנעולנים בבאר יעקב היא ללא ספק להתקין מנעול כספת עליון ולקבל ראש שקט והגנה נוספת לדלת הכניסה .

גם אתם מעונינים ללהתקין מנעול כספת עליון? מחפשים יעוץ מקצועי?

צרו קשר עם מנעולן בבאר יעקב 24 שעות ונשמח לתת לכם יעוץ והתקנה.

3.פריצת מנעולים לתושבי באר יעקב – יש לא מעט סיבות בהן מנעולן פורץ מנעולים וצילינדר מקרים כמו איבוד המפתח , שבירת מפתח במנגנון הנעילה מקרים של פריצה שכיחים בעיר באר יעקב וקורים על בסיס יום יומי אנו מנעולנים בבאר יעקב מיומנים בפריצת מנעולנים בשתי השיטות פריצה שקטה ופריצה בקידוח , פריצת דלת חייבת לעשות על ידי איש מקצוע וותיק ומנוסה אשר מכיר את שיטות הפריצה המתקדמות ועובד עם הכלים הנכונים ,מנעולן לא מקצועי וחסר ניסיון בפריצת מנעולים יכול לגרום נזק בלתי הפיך לדלת ולגרום לכם לנזק כספי שיכול להגיע עד להחלפת המנגנון הפנימי והיו מקרים שאף גרמו להחלפת הדלת. לכן, חובה להזמין מנעולן שמתמחה בפריצות ומכיר את המגוון הרחב של סוגי המנעולים . אנו מנעולנים בחולון עם מספר רב של שנים בפריצת צילינדרים מכל הסוגים אשר נמצאים בשוק.

4. תיקון הדלת – אחד מהשירותים של מנעולן בבאר יעקב הוא לתת לדלת טיפול 10,000 ממש כמו ברכב מה כולל הטיפול :

א. כיוונון הצירים – דלת שמותקנת מספר שנים על צירים זקוקה פעם במספר שנים לכיוון מחדש בגלל העומס שנוצר על הצירים בגלל משקל הדלת פלדלת .

ב. שימון הצירים והמנגנונים הפנימיים של הדלת למניעת חלודה במנגנון הפנימי.

ג. החלפת הידיות – עם השנים ידיות הדלת מתבלות והברגים רופפים יש להחליף את הידיות כדי למנוע בעיות עתידיות .

ד. החלפת טפט לדלת – מגוון רחב של טפטים על מנת לשפר את חזות הכניסה לבית.

המלצה שלנו כמנעולנים בבאר יעקב היא פעם בשנתיים – שלוש להזמין אותנו לטיפול הדלת על מנת למנוע תקלות עתידיות ולהאריך את חיי הדלת.

5. התקנת מנעולים חכמים וקודן כניסה – תחום המנעולנות בבאר יעקב בשנים האחרון התפתח בקצב מדהים בכל הקשור לבקרת כניסה חכמה לבית . התקנת מנעול חכם במשרדים או במקומות עבודה מאפשר מגוון רחב של פתרונות והפתרון המרכזי הוא ללא ספק שאין צורך יותר להסתובב עם מפתח אפשר להיכנס לבית עם טביעת אצבע , קוד וכמובן דרך הפלאפון החכם רוב המערכות הנעילה החכמה מתממשקות עם מערכות בית חכם מה שמהווה יתרון מובהק.אנו מתקינים כמנעולנים בבאר יעקב והסביבה את הקודנים האלה. יש לכם עוד שאלות או ספקות לגבי הקודן לדלת ?צוות מנעולנים בבאר יעקב יענה לכם על כל שאלה בתחום הנעילה החכמה. לכן אל תהססו להתקשר .

6. התקנת כספות ופריצה לכספות – נכנסתם למשרד חדש או בית עסק בשעה טובה בבאר יעקב? וחברת הביטוח מחייבת אתכם בכספת ? או שאתם רוצים הגנה נוספת לתכשיטים בעלי ערך סמינטלי גבוה עבורכם או כל דבר אחר שחשוב עבורכם התקנת כספת היא פתרון מעולה עבורכם . תחום הכספות מצריך מהמנעולן ידע בתחום הכספות התייעצו איתנו מנעולנים בחולון בבחירת מיקום הכספת, סוג הכספת וגודלה , אנו נבחר עבורכם את הכספת המתאימה ונתקין אותה במקום אסטרטגי בשביל להקשות על הפורץ להגיע אליה .

7. פריצת רכבים – אומנם רוב המכוניות החדשות שמיוצרות לשוק עם בעלי צ'יפ כניסה לרכב ואין צורך במפתחות לרכבים החדשים אבל עדיין מספר הרכבים על הכביש שמנגנון הנעילה שלהם הוא בעזרת מפתח ולא ציפ הוא גדול ויש צורך למנעולן מיומן ומאושר על ידי משטרת ישראל לביצוע פריצה לרכב . כמובן שבעת הגעת המנעולן עליו לבקש פרטי הזדהות שהרכב באמת שייך למי שהזמין אותו ולא מדבר בגנב . וודאו עם המנעולן אם הוא מאושר על ידי משטרת ישראל ובעל ניסיון בפריצת רכבים.

8. התקנת מצלמת עינית – מצלמת עינית כשמה כן היא , שותלים מצלמה בעינית הדלת ובצד הפנימי מסך קטן שמקליט את כל מי שנגש לדלת הכניסה . מצלמת עינית מגבירה את הביטחון על דלת הכניסה .

9.החלפת טפט לדלת הכניסה – אנו מנעולנים מחזיקים במבחר רחב ומגוון של טפטים לדלת הכניסה לביתכם אתם אחרי שיפוץ הבית ואתם רוצים לשנות את חזות הדלת אין צורך בהחלפת הדלת ולהיכנס לעלויות נוספות יש אפשרות להחליף את הטפט בשני צדי הדלת והדלת נראת כחדשה!

10. התקנת מחזירי שמן לדלת – שירות זה בעיקר ניתן כאחזקה שותפת לוועדי בניין לחברות אחזקה לעסקים ומשרדים וגם לדלת כניסה . יש מגוון רחב של מחזירי שמן גם לדלתות פנימיות וגם לדלתות חיצוניות אנו מנעולנים בבאר יעקב מחזיקים בכל הסוגים לכל הדלתות .

התקנת מנעולים בבאר יעקב – כי חייבים מתקין מקצועי

באר יעקב היא עיר של משפחות עם ילדים, בכדי לשמור על הביטחון של כל בני המשפחה מומלץ לנקוט משנה זהירות כשמדובר במנעול הדירה. בכדי לשמור על ביטחונם של בני המשפחה חשוב לוודא כי מנעול הדירה הראשי מותקן כראוי וכי הוא אינו שבור. לשם כך כדאי לפנות למנעולן מוסמך שיבצע את התקנת המנעול בדרך הטובה ביותר ותוך שמירה על עבודה ברמה גבוהה ומחיר נוח לכל כיס.

פריצת מנעולים בבאר יעקב– פורץ מנעולים מוסמך

מנעולן בבאר יעקב – מה חשוב כל כך ? טבע האדם הוא גם לשכוח את מפתחות הרכב בסוויץ או לאבד את מפתחות הבית (ועוד כמה דברים..)
אם השארתם מפתחות לגיבוי אצל אחד המכרים,הרווחתם !! ואם לא אז הרווחתם אותנו !!! ממילא אנו מספקים שירות מנעולן בבאר יעקב 24 שעות סביב השעון ועדיין במחירים טובים !!!
ידוע כי השהיה מחוץ לבית מבלי היכלות להכנס כי אבד המפתח הינה סיטואציה לא נעימה בעליל,להיתקע מחוץ לבית היא חוויה לא נעימה במיוחד, במיוחד אם מדובר במשפחה עם ילדים קטנים. למרות זאת, בהחלטה להזמין פורץ מנעולים עומדים בפניכם שיקולים חשובים שיש לעשות לפני כמו: בחירת פורץ מנעולים מוסמך, השוואת מחירים ובירת צלינדר הידוע לכם כאמין ואיכותי שמחזיק מעמד לאורך שנים.וודאו כי פורץ המנעולים שהזמנתם אמין, מקצועי ובעל ניסיון וכך תהיו בטוחים כי פריצת המנעול, החלפתו והתקנת המנעול החדש יבוצעו על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצונכם,כי אתם תושבי באר יעקב מגיע לכם מנעולן מקצועי וטוב.

בשביל זה אנו מנעולני באר יעקב נותנים את הפתרון המושלם לפתיחת ופריצת הדלת במינימום נזק ובמקסימום זמן מהיר,כן כן מהיר מאוד,עד 20 דקות ואנחנו אצלכם.
אל דאגה,אנו פה כדי לתת לכם שירות מנעולנות בעירכם באר יעקב.תופעה זו מוכרת לנו יום יום ומצב זה שכיח.יש לנו את הידע והנסיון כדי לפתח לכם את הדלת בצורה מהירה וקלה כדי שתנשמו לרווחה.
אז קדימה למה אתם מחכים ? מחפשים מנעולן בבאר יעקב שיתן לכם מענה ופתרון מושלם? התקשרו כבר עכשיו (גם בשעות הלילה המאוחרת )ואנו נפרוץ לכם הדלת.

מנעולן בבאר יעקב לקראת המעבר לדירה חדשה.

בשעה טובה עברתם לדירה חדשה? מזל טוב.אין ספק שמעבר זה הינו מרגש.בד בבד קיים החשש כי קיים מפתח למנעול אצל אדם נוסף.דבר הטומן בחובו דאגה אישית לבטחונכם ורכושכם.
הפתרון המושלם והפשוט ביותר כדי לפתור את החשש הוא פשוט: ליצור קשר עם מנעולן באזור מגורכם(מנעולן בבאר יעקב לצורך הענין)כדי שיתקין לכם צלינדר חדש ותקבלו מפתחות חדשות לדירתכם החדשה ואז תוכלו לגור בשקט
ובבטחה בלי חשש.

שירותי מנעולנות נוספים בבאר יעקב והסביבה

מצליחים לפתוח את דלת הכניסה בקושי רב ? הצלינדר מתחיל להתקע ? אין טעם לחכות לרגע שלא תצליחו כלל וכלל לפתוח את הדלת או לנעול אותה חזרה .התקשרו עכשיו כשהנכם רגועים ושקולים וכשיש לכם את היכולת
לעשות השוואת מחירים בין מנעולנים ולעשות השוואת מחירים ובכך תחסכו כסף וגם תרוויחו מנעולנים מקצועיים ונאמנים שנותנים שירות בבאר יעקב והסביבה.
תוכלו לקבל מאיתנו חוות דעת מקצועית לגבי בחירת צלינדר משובח ואיכותי שיחזיק מעמד לאורך שנים.
התקשרו עכשיו כדי להרוויח זמן וכסף ולחסוך מעצמכם עוגמת נפש

מלבד פריצה והתקנת מנעולים בדירות או רכבים, מציעה החברה שירותי מנעולנות רבים ומגוונים כגון: החלפת מנעול שבור, החלפת צילינדרים לדלת, שכפול מפתחות, פריצת כספות ופריצת רכבים.

יוסי מנעולנים מתעדכנים ומצטידים בטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר בתחום המנעולנות באופן שוטף. אנו מודעים לאחריות שמפקידים בידינו לקוחותינו ומתחייבים לתת את השירות האיכותי והמקצועי ביותר, בין אם מדובר בפריצה, התקנה או החלפת מנעול.

מנעולנים בבאר יעקב 24 שעות -מקצוענים אמיתים

הדלת לא נפתחת והצלינדר תקוע? נמצאים מחוץ לבית או שתקועים מחוץ לבית?.המצב בהחלט לא נעים בלשון המעטה.
במקים אלו אין מקום למשחקים או הזמנת חובבנים.כאשר מדובר בבטחון האישי שלכם ומשפחתכם,ברוגע והשלווה האישית שלכם .
זה הזמן ליצור קשר עם מנעולנים בבאר יעקב הידועים כמקצוענים ובעלי תודעת שירות גבוה.
אצלנו תקבלו את מירב הפיתרונות הקלים והפשוטים כדי שנעילת ביתכם יהיה מסודר ותקין לחלוטין.פתרונות במחירים אטרקטיביים במיוחד !!!
אתם תושבי באר יעקב ומחפשים מנעולן באר יעקבי שיתן לכם פתרון הוגן ויעיל? התקשרו אלינו.

אם נגנב לכם או אבד חלילה התיק עם צרור המפתחות וישנם מסמכים אשר יסגירו את מקום מגוריכם אז המצב מצריך החלפת צלינדר על יד מנעולן בבאר יעקב.(ויפה שעה אחת קודם) לפני שמישהו לא רצוי יפרוץ לכם
את הבית.אין לכם מה לדאוג,בשביל זה אנו פה. אנו ב"סופר מנעולן" ניתן לכם את השירות הטוב ביותר ובזמן קצר כדי שנוכל להחזיר אתכם לשגרה.

מנעולן בבאר יעקב - מדוע להזמין שירות דרכנו?

thr reson to call locksmiith

פורצי המנעולים שלנו מוסמכים ומקצועיים ויודעים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. אנו מודעים לחשיבות שבגישה למנעול האישי בדירתכם, בבית העסק או ברכב, לכן חשוב לנו לספק לכם פורצי מנעולים אמינים ומקצועיים במחירים נוחים. פורצי המנעולים שלנו מוסמכים לבצע כל עבודה בתחום המנעולנות ומצויידים בכלים החדשים והמתקדמים בתחום זאת על מנת לספק ללקוחותינו את השירות האמין והטוב ביותר.

ידוע שאם אדם זקוק לשרות דחוף או לקנות מוצר מסוים רצוי שכל זה יעשה באזור מגוריו משום שההגישה והנוחות הם השיקולים הראשונים.
כאשר מדובר בשרות מנעולנות ידוע לכל אחד כי שיקול הזמן מרגע ההתקשרות ועד להגעה הינו קריטי ודי דחוף(במיוחד שאחד מהילדים נמצא בבית לבד)
לכן,יש צורך להזמין מנעולן באר יעקבי מקומי כדי שיפתור את התקלה בזמן קצר.
השיקול הגאוגרפי בהזמנת מנעולן הוא גורם המחיר הסופי עליו תשלמו על תיקון ופריצת הדלת .מנעולן לא תושב באר יעקב יקח תוספת על זמן הנסיעה והדלק.
אנו מנעולני באר יעקב ידועים כנותני שירות בעיר זו לרשות המקומית ולמוסדות החינוך.יש לנו אישור משטרתי לתת שירות זה.
אתם תושבי באר יעקב וצריכים שירות מנעולנות? הרווחתם! אנחנו נגיע אליכם תוך 20 דקות ונדאג לתת לכם שירות מהיר ואדיב ובמחיר אטרקטיבי.

החלפת מנעולים בבאר יעקב - מתי תצטרכו אותנו ?

מה שנותן לנו תחוש ביטחון בבחינת "ביתנו הוא מבצרינו" הוא מנעול הדלת המקנה לנו תחושת רוגע ובטחון.
לשון בשקט בלילה ולדעת שהצלינדרים תקינים והזרועות של הדלת נעולות כמו שצריך.
כאשר הנכם רוצים לפתוח את מנעול הדלת וזה נעשה בקושי רב.ברגע שהנכם שומעים את הדלת חורקת או צלינדר מקולקל והמפתח בקושי מסתובב כדאי מאוד שתנסו
את w40 שמן הקסם שישיחרר לכם את המנגנון.
במידה וחלילה לא הצלחתם,תתקשרו אלינו ואנו נדאג לפתרון מעילה תקינה עבורכם.

עברתם דירה ? השכרתם משרד חדש בבאר יעקב ?

אנו בטוחים שגם אתם חושבים על החלפת צלינדר ולא סומכים על אף אחד (כשמדובר בבטחון והרכוש האישי שלכם)
לא נעים לחשוב שלמישהו זר יש את היכולת להכנס לביתכם ולעשות מה שהוא רוצה .אכן חשבתם להחליף צלינדר וזו מחשבה נכונה ובריאה.
חושבים להזמין מנעולן מעירכם באר יעקב,זה הדבר הנחוץ ביותר כרגע שיש לעשות ואין ספק שזה צעד מבורך.

שכחתם את צרור המפתחות במקום ציבורי או אבדתם אותו?
אל תחשבו פעמיים,פשוט התקשרו עכשיו והזמינו מנעולן מבאר יעקב אליכם הביתה.תקבלו צלינדר חזק ואיכותי הכולל מפתחות ובך החזרתם לעצמכם את הרוגע והבטחון למשפחתכם וביתכם.

כיצד נקבע את המחיר עבור שירות המנעולנות ?

המחיר נקבע בהתאם לשני פרמטרים.
עלות העבודה(זמן,דלק,השעות שבהן נעשית העבודה) +עלות הצלינדר.
החלפת מנעול פשוט ללא פריצה מתחיל מ -250 ש"ח. כמובן שהכל בהתאם לאיכות המנעול(צלינדר).
יש לקחת בחשבון שלדלתות פנים הבית צריך להתקין צלינדר פשוט ביותר,ולמה? כי אין צורך ברמת הגנה כמו בדלת הכניסה .
הצלינדר שבדלת הכניסה לבית צריך להיות הטוב ביותר עבורכם,לכן אנו נציע לכם צלינדרים איכותיים וטובים שיצרו אותם חברות אמינות וותיקות בתחום הצלינדרים.
צלינדרים איכותיים ואמידים למען הספקת יתר הגנה לביתכם רק מ 250 ש"ח והלאה.

כאשר מדובר בפריצת הדלת,המחיר עולה יותר מן הסתם, אך אל דאגה,מנעולן מקצועי יעשה זאת בין 10-40 דקות.

אנו מנעולנים בבאר יעקב והסביבה 24 שעות מאושרים על ידי משטרת ישראל , בעלי הסמכה ותעודות בתחום המנעולנות , נדע להעניק לכם את השירות במלוא תשומת הלב הנדרשת .

הניסיון הרב שלנו בתחום המנעולנות גורם לנו להיות מובילים בענף המנעולנים שבבאר יעקב ,והרווח שלכם הוא שקט נפשי וראש רגוע .

אנו נדאג להגיע אליכם במהירות האפשרית בכל שעה.

וכל זאת כמובן בזכות פריסת צוותי המנעולנים שלנו ברחבי העיר באר יעקב.

להלן הפריסה שלנו :

מנעולן בדרום באר יעקב – צוותי מנעולנים הפרוסים ובחנויות מובחרות בתחום המנעולים בדרום העיר באר יעקב.

מנעולן במרכז באר יעקב -מענה מהיר של מנעולן הממוקם במיוחד במרכז העיר בשל הפקקים ושעות עומס,כמו כן חנות מנעולים מרכזית במרכז באר יעקב.

מנעולן בצפון באר יעקב – מנעולן הנותן שירות לחברות אחזקה בצפונה של העיר באר יעקב.

מנעולן בבאר יעקב- מתי שעת הזמן שפשוט חובה להזמין מנעולן !

לפניכם שלוש פעולת חשובות שמצריכות את הערנות שלכם לאחר שפרצו לביתכם בעיר באר יעקב ובהזמנת מנעולן.

הגעתם לביתכם או למשרד ואת מבחינים שהדלת פתוחה ויש סימני פריצה.

יש לחייג בזריזות למשטרת ישראל ולהמתין לניידת סיור הקרובה.
לחפש מנעולן בבאר יעקב ולא מעיר אחרת כי זמן ההגעה לטיפול בצלינדר השבור והחלפתו מצריכה טיפול מהיר.

הדבר הבא שעליכם לעשות הוא לבקש מהמנעולן שיתן לכם את הצלינדר הטוב ביותר עבורכם.

חזרה לשיגרה ורוגע הנפשי שלכם שווה הרבה יותר,תבחרו בקפידה במנעולן מקצועי ואמין שנותן שירות מנעולנות בעיר באר יעקב.

חשוב לבחור במנעולן מקצועי שנותן שירות 24 שעות עבור בתים שנפרצו.

יועז המנעולן תל אביב מומלץ

מזמינים מנעולן ? מה חשוב לשים לב בבחירת מנעולן מקצועי בבאר יעקב ?

רבים הם אנשי המקצוע המספקים שירות פריצה או התקנת מנעולים, אך לפני בחירה בפורץ מנעולים הראשון שאתם רואים, חשוב לעתים רבות, למנעולן יש גישה לחפצים היקרים שלנו, לכן חשוב לבחור פורץ מקצועי ישבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר אך גם לשים דגש על אמינות ומחיר סביר, הנה כמה דגשים חשובים לבחירת מנעולן:

1. אמינות – לפני הכל, האמינות היא הפרמטר החשוב ביותר בבחירת איש מקצוע, במיוחד בבחירת מנעולן. בעל המקצוע שנבחר יהיה זה שיפרוץ את דלתנו או יתקין לנו מנעול חדש, לכן, סביר שבעל המקצוע שנזמין תהיה גישה לחפצים יקרי ערך. מסיבה זו בדיוק אמינות היא הפרמטר החשוב ביותר – בחרו מנעולן מהיר באר יעקב שלו המסמכים המתאימים ובקשו הצגת מסמכים אלו.

2. איכות וניסיון – עוד פרמטר חשוב מאוד בבחירת מנעולן הוא הניסיון – מנעולן מנוסה הוא מנעולן שמכיר את כל סוגי המנעולים והוא זה שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. למה זה חשוב? בעל מקצוע מנוסה שמגיע לפרוץ מנעול יעשה זאת על הצד הטוב ביותר וינסה כמה שניתן להימנע מלשבור את המנעול. מנעולן שעושה עבוה רשלנית יכול לגרום לשריטות בדלת, או אפילו לשבירת המנעול – כך שתצטרכו לרכוש מנעול חדש והתקנת מנעול מיותרת.

3. מחיר הוגן – כיוון שמקצוע פריצת מנעולים הוא מקצוע רגיש, קיים חשש כי אנשי מקצוע שונים עלולים לנצל את המצב הרגיש בו נמצאים לקוחותיהם בעת הזמנת פורץ מנעולים. הזמנת פורץ מנעולים בשעת חירות (שעת לילה מאוחרת) עלולה ליקר במעט את השירות, אך חשוב לשים לב כי המחיר אותו גובה המנעולן לא יוצא מגדר הרגיל. אז למרות שאתם נמצאים במצב חירום ולמרות שאולי אתם תקועים מחוץ לדלת ביתכם, הקדישו כמה דקות נוספות לאיתור מנעולן שגובה מחיר הגיוני.

מה חובה לדרוש מהמנעולן ? (אל תגידו לא ידעתי לא שמעתי...)

1.יש לבקש מהמנעולן תעודת הסמכה ויש לוודא שהוא מאושר על ידי משטרת ישראל.

2.תבקשו מהמנעולן בבאר יעקב -יפו להראות לכם שהצילינדר החדש נמצא סגור וארמטי בתוך אריזתו המקורית !

(ובלי סיפורי סבתא שהוא פתח את האריזה בחדר המדרגות) יש לצערנו מקרים בהם מנעולנים לא אמינים וללא אישור משטרת ישראל שמשתמשים בצילינדרים משומשים מלקוחות ומתקינים ללקוחות חדשים.

3.בסיום העבודה יש לוודא שהנעילה של הדלת חלקה ושהמנעולן הבאר יעקבי כיון את הצילינדר כמו שצריך.